Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 juni 2014

Vlogje/videoblogje - Marianne Notschaele kondigt ebook 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' aan


Lekker (gratis) digitaal lezen in de zomerperiode

Vorig jaar was ik van plan om vaker een vlogje (videoblogje) te maken voor mijn YouTube-kanaal met filmpjes, maar meestal komt dat er niet van.
Gaan zitten voor de webcam of mijn iPad-camera is zo gebeurd, maar spontaan iets leuks vertellen valt niet altijd mee. Om nog maar te zwijgen over hoe ik een beetje fatsoenlijk wil overkomen op beeld.

Vanmiddag mijn uitstelgedrag aan de kant gezet en in vijf minuten - na enkele mislukte pogingen - dit filmpje - gemaakt om mijn nieuweste ebook 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' aan te kondigen.


Neem dit 'koekjes'-ebook mee op je smartphone, tablet of pc als je op vakantie gaat en van lezen, reïncarnatieverhalen en koekjesrecepten houdt.
Zelf downloaden via mijn website.

Meer filmpjes, vlogjes en boektrailers vind je via deze link: YouTube-kanaal

Veel leesplezier!


Marianne Notschaele-den Boer

Auteur en reïncarnatietherapeute
www.vorigelevens.nl