Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

8 februari 2014

'Ben jij een koekje van eigen deeg?' - reïncarnatieverhalen, vorige levens en recepten


Nieuw e-book: 'Ben jij een koekje van eigen deeg?'

Binnenkort: nieuw gratis e-book met reïncarnatieverhalen

Op dit moment werk ik aan twee boeken tegelijk, voor mij fijn afwisselend om te doen: paranormale verhalen voor 'Ik loop je astraal voorbij!' en verhalen van cliënten en mezelf over ervaringen met vorige levens in specifieke landen.
Een nieuwe titel bedenken voor een e-book met reïncarnatieverhalen - focus op landen, over grenzen gaan, reïncarnatie, grensverleggend bezig zijn - was niet eenvoudig. Mijn eigen titelideeën gingen van links naar rechts. Wel of geen woordgrapjes? Na 20 titel-ideeën wist ik het niet meer.

Brainstormen via social media

Vandaar dat ik volgers op Facebook en Twitter vroeg met me mee te denken. Iedereen die een titel aandroeg: super bedankt! Een greep uit de titelideeën die ik ontving: 'Over de grenzen', 'Eindeloos verbonden', 'De verbinding begint waar de grens eindigt', 'Er op (voor) uit', 'Levensland', 'Niet in de kist, maar steeds toerist', 'Onomwonden verbonden', 'Middeleeuwse kroketten', 'O-lijven', 'Reïncarneren, a piece of cake', 'Wat de ziel niet kent, dat eet-ie niet'. En nog veel meer!
Dankzij ieders input werd ik gedwongen goed na te denken over de inhoud van dit e-book, met onderwerpen als vorige levens in bepaalde landen, verbinding en recepten. Hierdoor werd het makkelijker om een titel te vinden. 
Inmiddels heb ik de titel geregistreerd (ISBN 9789082091960): 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' - Reïncarnatieverhalen, vorige levens, recepten.

Waarom juist deze titel? 
Vergelijk voor het gemak even onze ziel, die kan reïncarneren in lichamen, met koekjesdeeg. Van deeg kun je allerlei vormen maken en bakken. Net zoals er mensen bestaan in allerlei vormen. 
Karmatechnisch gezien vind ik de titel 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' wel grappig. Vaak weten we niet eens dat gebeurtenissen uit vorige levens impact hebben op onze huidige levens. Karma is niet zoiets simpels als 'oog om oog, tand om tand'. We creëren onze eigen toekomst. Daarbij kunnen oude overtuigingen die in vorige levens passend waren, ons soms nu nog in de weg zitten. Door ooit genomen beslissingen op hun huidige waarde te schatten, kunnen er veranderingen optreden die probleemoplossend kunnen werken.
De landen waarin de gekozen vorige levensverhalen in dit e-book zich afspelen, zijn gevarieerd. Recepten zorgen voor 'verbinding' tussen diverse verhalen, net zoals mensen met elkaar verbonden zijn in vele levens.

Ik plan dit e-book in mei 2014 af te ronden. Het zal dan gratis te downloaden zijn via mijn website.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl