Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 januari 2015

Film 'House of Cards' - kinderen en therapie - rouwverwerking en jonge kinderen - speelkaarten

Asha Menima als Sally in de film 'House of Cards'
Kaartenhuis

Nadat ik het vorige blogje afrondde over goochelaar Hans Kazan, voegde ik een foto van hem toe waarop hij is afgebeeld met een set speelkaarten. En ineens herinnerde ik me een speelfilm uit 1993: 'House of Cards'.
Even googlen en ik vond dat deze speelfilm tegenwoordig gratis te bekijken is via deze link op YouTube.

De film doet misschien wat traag/gedateerd aan, maar is volgens mij nog steeds boeiend om naar te kijken. Ik tip 'm hier voor coaches en therapeuten die werken met jonge kinderen en/of rouwverwerking & kinderen.

Film 'House of Cards'
Waar gaat 'House of Cards' over?

Moeder (Kathleen Turner) blijft alleen achter met haar dochter Sally (Asha Menima) na de dood van haar man. Moeder en dochter gaan een zware tijd tegemoet. 
Sally is gestopt met praten sinds de dood van haar vader en zondert zich af van de buitenwereld. Na enkele behandelingen in een therapeutische kliniek, geleid door ene dr. Jack (Tommy Lee Jones), probeert Sally op een totaal andere wijze contact te maken met haar dochter in de hoop dat ze weer gaat praten. Dit lukt uiteindelijk via een slimme manier, en dankzij speelkaarten die 'tot aan de hemel komen'. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatie- en regressietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl