Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

9 juli 2019

Erica Terpstra over reïncarnatie - interview in Margriet 28-2019 - zin van het leven

Uit Margriet 29-2019
Interview Erica Terpstra - Marjan van den Berg - Margriet 28-2019

Als ik Erica Terpstra (76) op tv zie in een van haar reisprogramma's word ik altijd vrolijk van haar optimistische kijk op het leven. 

In een interview dat zij had in Margriet 28-2019 met journaliste Marjan van den Berg, zegt Marjan onder andere dat het haar benauwt om te geloven dat er niks is: "Mijn hoop is dat we nu aan het leren zijn en dat we dan een tijdje niks hebben en dat we dan weer terugkomen en meer mogen leren. Want de hele systeem van reïncarnatie vind ik nog steeds mooi om op te hopen." 
Hierop antwoordt Erica: "Voor mij is het niet hopen, maar weten." 
Marjan: "Maar waar haal je dan die zekerheid vandaan?"
Ercia: "Wij maken zo veel bijzondere dingen mee. Het zou een verspilling zijn als er dan niks meer is. Het leven, de natuur, de kennis die we opdoen, de ervaringen die we hebben, dat is allesbehalve verspilling. Het kan niet dat na één leven alles ophoudt en weg is. Dan moet er op z'n minst een depot zijn, dat kan niet anders. Ik ben daar echt van overtuigd."
Marjan: "Maar als je gelooft in reïncarnatie, leef je daar dan nu naar? Dat je denkt: ik neem het mee naar een volgend leven? Volgens mij heeft dat geen zin, dat kun je niet afdwingen. Je doet wat je nu doet zo goed mogelijk, met zo veel mogelijk inzet. Maar het is niet zo dat je nu punten aan het verzamelen bent voor het volgende leven.
Erica: "Sterker nog, wat ik probeer is om onbezoldigd geluk door te geven aan een ander. En daarmee wil ik geen beter volgend leven vergaren, maar iets doorgeven van datgene wat mij ten deel is gevallen."...."Niet morgen, maar vandaag".

Een vrouw naar mijn hart!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl