Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

15 september 2019

Zangeres Tabitha & reïncarnatie - oude ziel in jong lichaam - spiritueel - meerdere levens

Tabitha in Viva nr. 37-2019 foto (c) Kee & Kee

Oude ziel in jong lichaam - Tabitha

In Viva 37-2019 las ik een interview met de Nederlandse zangeres Tabitha (1992).
Fleur Baxmeier, die haar interviewde, vroeg hoe het Tabitha verging met 'zelfliefde' en zij antwoordde daarop onder andere: "Ik vind het belangrijk dat ieder meisje zich mooi voelt en het idee heeft dat ze er mag zijn. Dat klinkt vast heel wijs voor iemand van 27, maar ik denk echt dat ik al duizenden jaren leef. Ik heb een heel oude ziel, waardoor ik veel kan zien en verdragen. Mijn vriend is ook een oude ziel in een jong lichaam. Mauron is pas 24 jaar, maar hij denkt anders dan z'n leeftijdsgenoten."

Meer 'oude zielen' - lezen over vorige levens - gratis ebooks

Ter aanvulling, de meeste mensen die nu op deze aarde rondlopen hebben vele tientallen tot honderden vorige levens gehad. Er zijn dus heel veel 'oude zielen' in jonge lichamen. Of iedereen even wijs geworden is van opgedane levenslessen... dat valt soms te betwijfelen ;).

Wil je meer lezen over verhalen uit mijn praktijk reïncarnatietherapie of over vorige levens? Download gratis e-boeken op mijn website www.vorigelevens.nl

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl