Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 juni 2011

PAPYRUS - stripreeks die zich afspeelt in het oude Egypte

Papyrus - stripreeks


Of het nu komt omdat ik zelf een vorig leven had als Romeins soldaatik weet het niet, maar al jaren (her)lees ik de strips van Asterix & Obelix met groot plezier. Vooral de humoristische gevechten van Romeinse soldaten vind ik leuk J
Pas vorig jaar kwam ik in de ‘Fnac’ in Antwerpen de Belgische stripreeks PAPYRUS tegen. Ik was blij verrast, want ik wist niet dat er een stripreeks was die zich in het oude Egypte afspeelt.


Met een aantal vorige levens die ik ooit lang geleden in dat Nijlgebied had, kan ik nu mijn hart ophalen aan getekende woestijnlandschappen, piramides, obelisken, Nijlboten en -vissers, bedienden aan het hof van de farao, tempelcomplexen met goden, priesters, priesteressen, rituele, geheime gangen enz.

De Brusselse Lucien de Gieter schrijft en tekent al jarenlang met veel liefde voor geschiedenis en het oude Egypte zijn albums, waarin Papyrus, een jonge Egyptische visser – bevriend met prinses Lief-Er-Theti, dochter van de farao  – avonturen (als een soort Sukse & Wiske duo) beleeft in het Egypte van 1300-1200 voor chr.   

Voor wie vorige levens had in het oude Egypte … een heerlijke stripreeks!

De albums zijn in België en Nederland te koop via stripwebwinkels.

Marianne Notschaele



Meer lezen over vorige levens in Egypte:

ook in mijn boeken komen diverse praktijkverhalen voor van cliënten, die gaan over vorige levens in Egypte, zie www.vorigelevens.nl