Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 september 2012

Zelf doen: teruggaan naar vorige levens via visualisatie



Terug naar vorige levens via gesproken tekst/visualisatie


Een maand of wat geleden beloofde ik een visualisatie (=een gesproken tekst die ervoor zorgt dat je je ergens een voorstelling van kunt maken in gedachten) toe te voegen aan mijn website. Een visualisatie waarbij je zelf terug zou kunnen gaan naar een vorig leven, aan de hand van een speciaal daarvoor ingesproken tekst.

Na gestoei met diverse opname-apps en mijn oude, getrouwe voicerecorder moet ik concluderen dat het me niet lukt.
De opgenomen teksten bevatten (te)veel bijgeluiden. In de tuin voorbijvliegende insecten, een miauwende kat die het gezellig vond om op mijn schoot te gaan zittten en een overvliegende helikopter, en binnen storende telefoons, inkomende sms-piepjes en ga zo maar door.

Toen ik eindelijk een geluidsopname van 25 minuten klaar had, bleek de hoeveelheid MB's zo groot te zijn dat ik het bestand met geen mogelijkheid overgezet kreeg van iPad of pc naar mijn website. Helaas pindakaas. Dit ging 'm dus niet worden.

Ik kan daarom slechts verwijzen naar bestaande, goede cd's van Nederlandse en buitenlandse collega's (regressie/reïncarnatie- en hypnotherapeuten) die professionele opnames maakten in een geluidsstudio.
Een lijstje van dergelijke cd's vind je hier.

Op YouTube zijn stukjes (beeld)meditatie te vinden van Brian Weiss en Doreen Virtue, dan krijg je een indruk of hun stemmen je aanspreken.
Er zijn ook MP3 downloads te koop van Dick Sutphen.
Mijn old time favorites op cd zijn de visualisaties van Brian Weiss en Roger Woolger.


Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl