Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 september 2012

Films over reïncarnatie en vorige levens - overzicht




Films over reïncarnatie

Films over reïncarnatie

Voor mijn website maakte ik al eens een overzicht van dvd's die ik de afgelopen jaren kocht. Cliënten lenen vaak films en documentaires van me ter aanvulling, ondersteuning of afronding van een therapeutisch Consult Vorige Levens.


In dit blog bespreek ik regelmatig een film in het kader van reïncarnatie, therapie of voorbije levens. Check eventueel via het zoekkadertje linksboven op de webpagina of rechts van dit blogartikel en typ het woord film of dvd of movie.

Besproken reïncarnatiefilms in dit blog (je kunt ook zoeken op de titel):
- I Origins
- What dreams may come
- Audrey Rose
- Agora
- Forever young
- Eternal Hologram
- Cloud Atlas
- The Fountaine
- Dead again
- Midnight Bayou
- The red violin
- Birth
- Café de Flore
- Reincarnation
- Caotica Ana

Hier is het algemene dvd-overzichtGenoemde films passen bij mijn werk als reïncarnatietherapeute en eigen interesses in paranormale onderwerpen.

Wil je een dvd van me lenen? Dat mag altijd.

Groetjes,

Marianne Notschaele
www.vorigelevens.nl