Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

25 januari 2012

Kinderboekje 'Koen de Wolkenvlieger' nu gratis als pdf-bestand verkrijgbaar

Kinderboekje Koen de Wolkenvlieger voor Nieuwetijdskinderen

Samen met illustrator Hilbert Bolland maakte ik in 2002 het kinderboekje 'Koen de Wolkenvlieger', bedoeld voor hooggevoelige (Nieuwetijds) kinderen.
In 'Koen de Wolkenvlieger' legde ik via tekeningen en rijmtekst uit, dat nachtelijk bedplassen samen kan hangen met uittredingen tijdens diepe slaap. 
Als een gevoelig kind tijdens het slapen (te) ver 'reist' met z'n zielsenergie - uittreding -, kan het gebeuren dat het signaal van een volle blaas - van het lichaam in bed - onopgemerkt blijft.
Een hooggevoelig kind kun je voorafgaand aan het slapengaan leren focussen op 'dichter bij het lichaam blijven' tijdens nachtelijke uittredingen om zo bedplassen te voorkomen.
  
De oplage was klein. De verkoop minimaal. Toen het boekje eenmaal uitverkocht was, besloten we het niet te herdrukken vanwege te hoge druk- en opslagkosten.
Het boekje was een aantal jaren slechts tweedehands te koop of te leen in de openbare bibliotheek.



Alleen paranormale hulpverleners en therapeuten die werken met hoogsensitieve kinderen vroegen me er nog wel eens naar.
Gelukkig vinden we hoogsensitieve kinderen steeds gewoner. Ouders en verzorgers staan meer open voor andere manieren om bedplassen tegen te gaan. 

Vandaar dat ik een pdf-bestand heb gemaakt van dit kinderboekje. Je kunt het gratis downloaden via mijn website.
Gebruik je een iPad, mail het pdfbestand naar jezelf en open het in Ibooks.

De tekeningen zijn minder scherp dan in het oorspronkelijke hardcover boekje. Dit komt omdat het bestand niet te zwaar moest worden en ik de plaatjes van illustrator Hilbert Bolland moest verkleinen. De oorspronkelijke tekeningen zijn scherper en mooier qua grijstinten.

Op www.vorigelevens.nl vind je een aantal therapeutische verhalen over werken met hooggevoelige kinderen in mijn praktijk. Voor paranormaal gevoelige kinderen zijn vorige levens normale kost :).

Marianne Notschaele-den Boer