Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

24 januari 2012

Nieuw artikel in Para-Astro over voorbije levens

Artikel over vorige levens in Para-Astro febr. 2012

Deze maand ligt het nieuwe nummer van Para-Astro (febr. 2012/nr. 300) in de winkel in België en Nederland. Het nummer staat in het teken van de liefde.

In dit Valentijnsnummer heeft de redactie o.a. aandacht besteed aan mijn boek 'Lichte zeden onder de zoden'. Zeer prettig dat ze mijn boek 'een verrijking voor eenieder' noemen.

Zelf schreef ik een artikel voor dit nummer - getiteld 'Waterlanders' - over de belevenissen van een cliënte uit mijn praktijk met angst voor regen en overstromingen. De cliënte herinnerde zich een leven dat zich afspeelde in Korea van de jaren 1950. Een leven waarin de liefde opbloeide tussen een jong Koreaans meisje en een Amerikaanse militair.


Oorlog in Korea - liefde en een vorig leven

Binnenkort zal ik de Nederlandse tekstversie op mijn website zetten.
(Op 5-3-2012 toegevoegd op http://www.vorigelevens.nl/para-astro-artikel-waterlanders.htm downloaden kan even duren ivm groot bestand, zelf vergroten bij inlezen aub)
In de Belgische Para-Astro - met een grotere oplage in België dan in Nederland - is de tekst hier en daar aangepast door de redactie met een Vlaamse woordje.
Wanneer het volgende nummer van Para-Astro verschijnt, geef ik het artikel vrij voor websitelezers.

Meld je aan voor een gratis update voor deze blog, dan krijg je vanzelf bericht wanneer je dat verhaal kunt lezen. Zie kader rechts.

Groetjes, Marianne Notschaele