Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

27 augustus 2016

'De inquisiteur en de zwaardenkoningin' - gratis e-book van Martine Glaser - leesuitbreiding van YA-roman 'Zie me, hoor me'

 

'De inquisiteur en de zwaardenkoningin' - Martine Glaser - gratis e-book

Vorig jaar las ik de spannende Young Adult roman van Martine Glaser Zie me, hoor me over een 17-jarig meisje, Audrey Paets, dat last heeft van herinneringen aan een vorig bestaan.

"Aan haar gemakkelijke maar ook wel wat oppervlakkige leventje komt abrupt een eind door… Ja, waardoor eigenlijk? Is ze schizofreen aan het worden? Komen trauma's van vroeger opeens terug als visioenen en nachtmerries? Of is er iets heel anders aan de hand? Eén ding staat vast: haar vriendje mag er niets van weten, want voor hem moet ze perfect zijn. Er thuis niks van laten merken, dat ligt wat moeilijker. Haar eerste schokkende visioen kreeg ze in de kerk en sindsdien wil ze daar niet meer heen. Haar bazige vader stuurt haar naar een psycholoog, maar besluit vervolgens dat ze moet worden opgenomen in een psychiatrische kliniek. Terwijl haar zeer gelovige stiefmoeder meer heil ziet in exorcisme, duiveluitdrijving... Audrey vlucht naar haar grootouders in Noord-Spanje. Stap voor stap ontdekt ze daar dat haar visioenen niet zomaar beelden zijn, maar flarden uit het leven van Maite, een meisje dat lang geleden in handen viel van de Spaanse inquisitie. Hoe dichter ze bij de plek komt waar die geschiedenis zich afspeelde, hoe meer ze de controle over haar eigen leven verliest. Tot het lijkt of dat leven van vroeger haar enige echte leven is…"

Roman 'Zie me, hoor me

Mijn blogartikel over dit boek - boekrecensie en mini-interview met de auteur - vind je hier.

Aanvullende historische roman over het leven van Maite tijdens de Spaanse inquisitie

Martine Glaser heeft nu op haar website een aanvullend e-book (in pdf) geplaatst dat je gratis kunt downloaden, getiteld: De inquisiteur en de zwaardenkoningin. 
Voordat ze Zie me, hoor me schreef, had Martine een uitgebreider, meer historisch boek gemaakt over het leven van Maite. Hou je van historische romans waarvan het verhaal zich afspeelt in de periode van de Spaanse inquisitie, dan vind je dit zeker mooi om te lezen. Ik ben er inmiddels in begonnen... en het leest als een trein!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl