Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

26 augustus 2016

Illusionist Hans Klok voelde de aanwezigheid van zijn overleden vader - paranormale ervaring - leven & dood - contact met overledenen



Illusionist Hans Klok

Hans Klok voelde de aanwezigheid van zijn overleden vader

Hans Klok, ja, die illusionist met zijn wapperende lange blonde lokken, sprak zich onlangs uit over de onzichtbare wereld in een interview in De Telegraaf.

Hans' vader overleed in 2002. Op een nacht voelde Hans Klok onverwacht de aanwezigheid van zijn overleden vader: "Ik voelde plotseling een hand op mijn voorhoofd rusten waardoor ik zelfs wakker werd. Heb ik dat nou gedroomd, vroeg ik me eerst af, maar ik voelde het daarna direct nog een keer, dus toen ik al wakker was. Het maakte een enorme indruk op me."

Hans 'gelooft dat lichaam en geest zich na de dood van elkaar losmaken': "Als je bij leven de juiste dingen doet, kun je veel kracht halen uit het geloof. Voor je dood door een mooi vooruitzicht te hebben en na je dood door je naasten bij te staan. Dat laatste doet mijn vader nu. Geen idee wat andere mensen daarvan vinden, ik heb er in elk geval veel aan."

Groet van een overledene

Het komt vaak voor dat overledenen na hun dood nog contact maken met 'achterblijvers', de levenden. Het voorbeeld dat Hans Klok hier geeft, is geen uitzondering. Wel erg mooi :). Jammer genoeg denken veel mensen dat zulke 'ontmoetingen' of bijzondere dromen waarin contact was met een overledene, verzonnen zijn, ingegeven vanwege verdriet.
Lees ook een eerder blog hierover: vraag van iemand na een lezing (halverwege de tekst).

Goochelaar Hans Kazan

Een eerder blogje over Hans Kazan en een vorig leven.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl