Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

11 augustus 2016

Kim-Lian van der Meij over een vorig leven in Zweden - reïncarnatie - quotes - vorige levens - bekende Nederlanders

Kim-Lian in het blad Vriendin, juli 2016

Vorig leven in Zweden - Kim-Lian van der Meij

Presentatrice, actrice en zangeres Kim-Lian van der Meij vertelde in een interview in het weekblad Vriendin (juli 2016) over haar eerste bezoek aan Zweden.

"Ik werd naar Zweden gestuurd om mijn eerste single op te nemen. Naar Gotland, een eiland op drie uur varen van Stockholm, waar twee producers werkten die Teenage Superstar geschreven hadden. Ik kwam aan op dat eilandje en daar stond Daniel, een van die producers. Vanaf dat moment was het een soort roes. Ik vond hem meteen geweldig, maar ook het eiland: het landschap, de geur, de taal die de mensen spraken... Ik was er al snel van overtuigd dat ik daar moest hebben gewoond in een vorig leven, haha. Voelde me er zó thuis. Drie dagen ben ik er geweest, toen ging ik met tranen in mijn ogen weg."

Ik weet niet of ze dit nu spottend gezegd heeft of niet in dat interview, maar op zich komt het vaak voor dat mensen zich in een ander land plotseling heel vertrouwd voelen en dat daarmee vorige levens gemoeid zijn.

Gratis e-book met reïncarnatieverhalen

Herinneringen aan vorige levens in Duitsland en Italië

In het gratis te downloaden e-book Een kat heeft negen levens, een mens... vind je twee hoofdstukken die daarover gaan, eentje over Duitsland en eentje over Italië. De auteurs van die verhalen vertellen over de speciale band die ze hebben/hadden met die landen en hun vorige levens die zich er afspeelden.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl (kijk daar voor andere gratis e-boeken)