Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 oktober 2011

Boek 'Lichte zeden onder de zoden' in de Paravisie

Review in maandblad Paravisie, november 2011

Via Twitter hoorde ik vandaag dat mijn recent uitgekomen boek Lichte zeden onder de zoden een prachtige review had gekregen in het maandblad Paravisie.

Zelf heb ik het blad nog niet onder ogen gekregen, maar een lieve Twittervriendin maakte meteen een fotootje voor me zodat ik de positieve tekst al kon lezen. Om blij van te worden!

Nu nog kopers (en lezers) krijgen.

Een promofilmpje vind je hier op YouTube.
'Lichte zeden onder de zoden', mijn 7e boek alweer, bevat verhalen over vorige levens, relaties, de liefde, erotiek.

Groetjes! Marianne Notschaele