Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

13 december 2013

Film 'Edge of Tomorrow' met Tom Cruise en Emily Blunt - thema: leef, sterf en herhaal (reïncarnatie)

Film 'Edge of Tomorrow' live, die, repeat
Edge of Tomorrow

In 2014 verschijnt een nieuwe film met Tom Cruise en Emily Blunt: Edge of Tomorrow (info/trailer).
Nu ben ik zelf niet zo'n fan van Tom Cruise en ook niet van extreme oorlogs- of gevechtfilms, al helemaal niet met robotachtige aliens, maar ik denk wel dat ik deze film ga bekijken als-t-ie in 2014 in de Nederlandse bioscopen te zien is.
Ik bekeek de filmtrailer en ik vermoed dat deze film interessant kan zijn voor mensen die vorige levens hebben gehad als soldaat ten tijde van de invasie van Normandië (wo2/krijtrotsen) of vorige levens als soldaat in Amerika in de jaren 1950-1960. De regisseur heeft scènes gebruikt die hier mogelijk aan refereren.

Leef, sterf, herhaal

Het thema van 'Edge of Tomorrow' is: live - die - repeat! (time loop, fighting all over again).
In de trailer zag ik enkele filmfragmenten die mogelijk verband kunnen houden met de reïncarnatiegedachte: leef, sterf en herhaal... net zolang tot je begrijpt waarom je leeft en waarom je bepaalde personen steeds opnieuw tegenkomt in andere gedaantes.
Dus, ik zet deze film op mijn 'te kijken lijstje voor 2014'.

Voor meer tips over films met het reïncarnatiethema: zet 'film' in het zoekfilter van dit blog.

Vorige levens en strijd leveren

Interesse in boeken over vorige levens, reïncarnatie en soldaten? Kijk bij praktijkverhalen 'oorlog' op mijn website www.vorigelevens.nl, en mijn boek 'Diehards in de war', of zet 'ww2' in het zoekfilter van dit blog.
Heel veel mensen herhalen een gevechtsthema, zonder zich te realiseren dat dit met vorige levens te maken kan hebben...

Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl