Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

8 november 2015

Binnenkort weer op de radio te beluisteren - Jaap van Kluijven in gesprek met Marianne Notschaele - vooraankondiging 2e interview


In gesprek: Jaap van Kluijven en Marianne Notschaele

Interview Jaap van Kluijven - Marianne Notschaele

Woensdag 4 november 2015 ontmoette ik radiopresentator Jaap van Kluijven in de lobby van hotel Mövenpick in Den Bosch. Hoewel hij in Spanje woont, was hij nu een maand in Nederland. Met alle moderne communicatie- en opnamemiddelen van tegenwoordig maakt het niet meer zoveel uit waar en hoe je elkaar 'spreekt', maar 'irl' (in real life) blijft ouderwets aangenaam.
Het was opnieuw een prettig weerzien, na ons eerste gesprek en interview in januari dit jaar, bij mij in Zundert. Bij Jaap heb ik trouwens een 'oud kameraadschappelijk vorige-levens-gevoel', dat naar mijn idee terugvoert naar een Portugees zeevaartleven waaruit we elkaar kennen. Nú is hij een uitstekend journalist/radio-presentator die goed kan luisteren, de juiste vragen stelt en fijn kan samenvatten. Zelf weet ik nooit zo goed hoe ik mijn verhaal op de radio in woorden moet vatten, maar wanneer ik met hem praat lijkt alles vanzelf te gaan.
We maakten enkele 'selfies' tijdens ons inspirerende gesprek over spirituele en gezondheidsgerelateerde zaken; erna volgde een interview dat binnenkort wordt uitgezonden:

 Marianne Notschaele & Jaap van Kluijven: 'Ben jij een koekje van eigen deeg?'

Update: luister hier naar het interview (je kunt ook 'Notschaele' in het zoekfilter op die pagina zetten) of klik op vervolg blogje.

Waar hadden we het de vorige keer over? 



Beluisteren? Klik hier en scroll een stukje naar beneden

Jaap van Kluijven - radio - interviews

Iets voor jou, zo'n interview? Als Jaap een interview met je maakt, kan dat gaan over je professie of iets wat jij belangrijk vindt om te delen met anderen. Hij zet zo'n interview op zijn streaming website Mediaservices International zodat het permanent te beluisteren is. Je kunt hiernaar linken, maar ook de uitzending op je eigen website zetten. Een mooi stukje PR. Afhankelijk van je wensen varieert de prijs tussen 125 tot 225 euro.
Recente voorbeelden van streaming-uitzendingen vind je hier


Dit zijn Jaaps coördinaten:
Jaap van Kluijven | Radioproducer & Presenter | Public Relations 
International Press Card | member NVJ |  NIF: X2702865C
Buzon 37 | 03580 Alfaz del Pi (Alicante) | España
Tel +34 678 059 626

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur