Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 september 2014

Rens Kroes: "Er schuilt een zwart meisje in mij." - reïncarnatie - vorig of volgend leven?

Powerfoodlady Rens Kroes
Interview in Linda/Meiden

In 'Linda. Meiden', herfst 2014, staat een artikel over het zusje van Doutzen, powerfood lady, health coach en blogger Rens Kroes (24). 

Op een vraag van interviewer Patricia van den Heuvel over 'een volgend leven', antwoordde ze: "Ik zou willen weten hoe het is om een donkere huidskleur te hebben. Mijn vriendinnen zeggen dat er een zwart meisje in mij schuilt omdat ik zo goed met mijn billen kan schudden."

Vorig of volgend leven?

Misschien is dit wel een restinvloed van een vorig leven waarin ze ooit een lichaam met een donkere huid had? Het is heel gebruikelijk om van geslacht of huidskleur te wissen in diverse levens.
Vond het wel een grappige opmerking. Overigens... beide zusjes zijn powervrouwen.

Gratis ebook

Heb je nog nooit iets gelezen over vorige levens? Kijk op www.vorigelevens.nl en download een gratis ebook. In 'Vintage Life' vind je een mooi verhaal - laatste hoofdstuk - over een vrouw die zich een vorig leven herinnerde als jong meisje met een donkere huidskleur ten tijde van de Amerikaanse Burgeroorlog.


Gratis Nederlandstalig ebook over vorige levens en mode
via www.vorigelevens.nl
Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl