Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 februari 2016

Reïncarnatietherapeut Marianne Notschaele schrijft in 2016 artikelen voor ParaVisie

Marianne Notschaele in 2016 in ParaVisie

ParaVisie

In het eerste ParaVisie-nummer van 2016 werd een verhaal van mij geplaatst over vorige levens & herkenning: 'Een bovengrondse ontmoeting na 150 jaar'.

In 2013 plaatste ParaVisie het eerste hoofdstuk uit mijn pocket 'Reïncarnatieverhalen, lang zullen we leven': 'Dat oude verhaal is afgelopen'.
In 2011 werd mijn boek 'Lichte zeden onder de zoden' zeer positief beoordeeld in de boekenrubriek van ParaVisie.

Interview - meer artikelen

Eind januari 2016 had ik een prettig gesprek met hoofdredacteur Niels Brummelman. We kwamen overeen dat ik regelmatig een artikel ga schrijven voor spiritueel magazine ParaVisie. Tijdens dit gesprek heeft Niels me geïnterviewd. Dit interview zal in een van de komende nummers verschijnen.
Hou de ParaVisie dus in de gaten!

Als bepaalde ParaVisie-nummers uit de handel zijn, kun je een scan van de artikelen in pdf lezen via deze webpagina.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl