Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

1 juni 2017

'Genderbende' - Iets tussen man en vrouw in - documentaire - gender - geslacht

Eén van de deelnemers uit de documentaire 'Genderbende'

Gender - geslacht - Genderbende

Op Twitter zag ik lovende Tweets voorbijkomen over de documentaire 'Genderbende', uitgezonden via NPO3/BNN op 31 mei 2017. Vandaar dat ik alsnog de aflevering bekeek via dit linkje.
Inderdaad, een integere docu over gendermogelijkheden. 

Tweets: "Op een schaal van 100% man/vrouw, waar ergens sta jij?", "De #3Doc #Genderbende zet je aan het denken" en "Ze voelen zich geen man, geen vrouw, maar iets ertussenin. Of ernaast, of erboven."

Ik vind het een goede zaak dat er buiten de bestaande (beperkte) hokjes (man/vrouw) wordt gedacht. In mijn huidige leven ben ik een vrouw, met doorgaans meer mannelijke dan vrouwelijke trekjes. Ik ben niet zo'n moederlijk verzorgend type. Mij zul je zelden in een jurk of rok zien lopen, ik heb liever een lange broek aan. In voorgaande levens ben ik meerdere keren man geweest, maar ook vrouw, zelfs een keer een man die zich dagelijks als vrouw kleedde. Wat maakt het uit... van alle ervaringen leer je. 

Zie ook een eerder blogartikel over het tv-programma Ryanne van Dorst.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl