Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

23 april 2014

Reïncarnatie en humor - dieren (kat, hond)


Mislukte reïncarnatie kat

Reïncarnatie & dieren - humor

Een reïncarnatiegrapje op zijn tijd, dat moet kunnen... Dit Blog Vorige Levens is af en toe ernstig genoeg wat betreft (therapie)artikelen.

Ik heb een Siamese kater, Luudje van 12 jaar, die net zo chagrijnig kan kijken als deze 'kat' in het hout - zie foto hierboven. Deze afbeelding kom je veel tegen op Facebook, onder de titel 'reincarnation gone horribly wrong'. Een aantal mensen maakten me attent op deze afbeelding, waarvoor dank.


Boeddhist en reïncarnatie hond

Alweer wat jaren terug hadden manlief en ik twee lieve en waakse Dobermannen, Nora en Djeddah. Nora heb ik op een dag 'dood leren liggen'. Als ik 'doooooooood' zei tegen haar, ging ze meteen op haar rug liggen met vier pootjes in de lucht. Ik moest er (als reïncarnatietherapeut) telkens enorm om lachen, dus ook om dit plaatje hierboven.

Katten met een zwart snorretje

Op internet is er een website waar mensen foto's posten van hun kat wanneer deze een zwart snorretje heeft en daarmee zou lijken op de Duitse dictator uit de vorige eeuw: www.catsthatlooklikehitler.com"Either you hate it or love it."

Katten hebben negen levens... - gratis ebook

Het gratis ebook met reïncarnatieverhalen 'Een kat heeft negen levens, een mens...' kun je downloaden via de website www.vorigelevens.nl 


Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer