Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

24 januari 2015

Hans Kazan kreeg volledige huisinboedel cadeau dankzij iemand die hem kende uit een vorig leven


Goochelaar Hans Kazan
Hanz Kazan

Goochelaar Hans Kazan vertelt in het AD over een wonderlijke ervaring van 38 jaar geleden: hij kreeg een volledige inboedel van een huisje cadeau van een vrouw die meende hem te kennen uit een vorig leven. 

Hans noemt deze gebeurtenis in dit artikel (22-01-2015) 'een enge ervaring'Op de dag van sleuteloverdracht kreeg hij van ene mevrouw K. te horen dat de complete inrichting van het huisje (waaronder meubilair, bestek, boekenkasten, linnengoed, tuingereedschap) voor hem was. 
Toen hij verbaasd informeerde naar de reden van dit grote cadeau, zei de dame in kwestie: "Lieve Hans, in een vorig leven waren jij en ik getrouwd en ik heb je tijdens ons huwelijk niet netjes behandeld. Dat wil ik op deze manier goedmaken."
Eerst wilde Hans niets weten van dit gulle gebaar omdat hij 'niet in reïncarnatie en vorige levens geloofde', maar mevrouw K. hield voet bij stuk totdat hij de inboedel accepteerde. Iets dat hij goed kon gebruiken.

Nog meer wonderlijke verhalen

Op zich vind ik het niet zo'n gek verhaal. Er gebeuren wel meer wonderlijke zaken als mensen ergens dringend behoefte aan hebben. Of daar nou wel of niet vorige levens mee gemoeid zijn. 
Lees bijvoorbeeld maar eens de verhalen die Mildred Norde optekende in haar e-boek 'Waargebeurde wonderlijke verhalen'.

Nawerking vorige levens

In het blogverhaal 'Code Rood' kun je lezen hoe een relatie tussen twee zussen uit een ver verleden nog nawerkte in het hier-en-nu; en op mijn website www.vorigelevens.nl vind je meer bijzondere reïncarnatieverhalen, inclusief gratis te downloaden boeken. 

Verschuldigd huisje?

Ik vind vorige levens helemaal niet eng, Hans Kazan blijkbaar (nog) wel. Best jammer, want inzichten uit vorige levens kunnen verhelderend werken.
Trouwens, ik droom al jaren - in mijn huidige leven - van de dag dat ik zomaar bericht ontvang van een Franse notaris die me gaat vertellen dat ik een huisje in Frankrijk heb geërfd. Misschien is iemand me dat nog wel verschuldigd vanuit een voorbij leven...

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur