Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

9 juli 2012

Vrouw & Passie - rubriek Stijl - over ebook Vintage Life

Artikel over ebook Vintage Life in Vrouw en Passie online


Via styliste Astrid Toussaint van 'Style for You', die een rubriek heeft met leuke mode- en stylingartikelen bij Vrouw & Passie, mocht ik eind juni 2012 een artikel aanleveren over mijn laatste nieuwe boek 'Vintage Life'.

Mijn tekstbijdrage kreeg van haar de toepasselijke titel: 'Het verhaal achter jouw kledingkeus'
Neem een kijkje.

Ik weet zeker dat je de andere rubrieken van de website Vrouw & Passie ook leuk vindt. Het gaat om korte, lekker leesbare artikelen voor vrouwen over bewustzijn, carrière, maatschappij, relaties, stijl en boeken.

Ik merk dat de Stijlrubriek van Astrid Toussaint in elk geval goed gelezen wordt, want ik heb na plaatsing van dit artikel veel extra aanvragen binnengekregen om mijn gratis e-book aan belangstellenden te mailen.



Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer

www.vorigelevens.nl