Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 mei 2013

Vers van de pers: Marianne Notschaele laat nieuwe pocket zien



Vers van de pers: pocket Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!

Geboorte van een boek

Vanochtend ontving ik per post een doos van uitgeverij AnkhHermes, met daarin een aantal exemplaren van mijn nieuwste schrijfprodukt: een pocket met reïncarnatieverhalen, een uitgave in de Ankertjesreeks.

Natuurlijk ben ik geweldig blij dat dit boekje er eindelijk is. En trots. Toch maar mooi boek nummer 10.

Meteen een kort introductiefilmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=mzv7e8M4Cro




Vanaf 21 mei a.s. kun je 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!' kopen in de boekhandel of bestellen bij online boekwinkels.
Op deze webpagina vind je meer informatie over deze pocket.

Komende week verzend ik presentexemplaren aan alle mensen die met hun verhaal in dit boekje staan. Zij stonden hun cliëntendossier ter beschikking voor het maken van de verhalen en krijgen als dank een boekje.

Wil je een boek winnen? Doe dan mee aan de verhalenwedstrijd. Inzenden kan nog twee weken.

Ondertussen ga ik verder met afronden van de boektrailer en schrijven aan boek nummer 11: Ik loop je astraal voorbij!


Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl