Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 juni 2013

Waar kan ik boeken over reïncarnatie en vorige levens bestellen of kopen?





Boeken van Marianne Notschaele over reïncarnatie en vorige levens,
waar kopen en/of hoe bestellen?


In boekhandels: kopen of bestellen

Van de week ontving ik via Facebook een berichtje met de vraag waar mijn boeken verkrijgbaar zijn in België?

Ik heb mijn nieuwste pocket 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!' gespot in de FNAC in Antwerpen. Daar worden ze in elk geval verkocht.
Of de Standaardboekhandel in België ze heeft ingekocht, is me niet bekend.

Boekhandels in zowel Nederland als België kopen tegenwoordig beperkt in, zeker in deze economisch wat minder goede tijden. Bij Selexyz in Nederland heb ik exemplaren zien liggen, en in een aantal esoterische (boek)winkels.

In boekhandels kun je altijd een boek van mij bestellen. Op www.vorigelevens.nl vind je de juiste titels plus isbn-nummers. Op die webpagina vind je ook informatie over de gratis e-boeken (o.a. 'Vintage Life' over mode en vorige levens).

Via internet, online

Het nieuwste boekje 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven! - een uitgave via AnkhHermes - is ook via AnkhHermes online te bestellen (papieren versie of e-boek).

Mijn andere boeken over reïncarnatietherapie en vorige levens worden geleverd via uitgeverij RHA Publishing, aangesloten bij het Centraal Boekhuis Culemborg/CB Online. Dat betekent dat via alle online boekwinkels mijn boeken kunnen worden aangeschaft, zoals via deze rechtstreekse link naar bol.com

Recensies

Heb je een boek gelezen van me? Wil je een korte review neerzetten bij bol.com? Graag!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
www.vorigelevens.nl