Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

11 oktober 2013

Lady Gaga over reïncarnatie: opnieuw in dezelfde familie geboren?

 
Lady Gaga: teruggekeerd in dezelfde familie?

Born this way

Het is op dit moment rustig rondom zangeres, songwriter, actrice en pianiste Lady Gaga, geboren als Stefani Joanne Angelina Germanotta. Haar laatste grote tour 'The Born This Way Ball Tour' dateert van 2011-2012.

Lady Gaga ziet zichzelf niet alleen als zangeres, maar ook als levend kunstwerk, getuige de vele bijzondere kledingcreaties waarin ze zich op en over het podium beweegt. Stefani Germanotta komt op haar 'Little Monsters'-publiek extravagant over, maar onder alle dikke lagen veelkleurige make up en haar uitbundige kleding schuilt misschien wel een emotioneel kwetsbaar meisje dat de buitenwereld voor de gek houdt met haar exorbitante verkleedpartijen. Make up en excentrieke kleding zijn immers prima beschermingslaagjes voor wie zich (nog) niet helemaal durft te laten zien aan anderen.

Overleden tante

Lady Gaga werd in 2011 geïnterviewd tijdens een bezoek aan India. Ze liet zich toen ontvallen dat ze gelooft de reïncarnatie te zijn van een overleden tante, Joanne Germanotta, die al op 19-jarige leeftijd stierf in 1974.
Stefani werd geboren in 1986, dus in principe zou dit mogelijk kunnen zijn. 
Langdurig ernstig zieke kinderen die al op jonge leeftijd sterven, incarneren nog wel eens binnen hetzelfde gezin of dezelfde familie. Mijn Amerikaanse collega reïncarnatietherapeute Carol Bowman schreef hierover uitgebreid in haar boek 'Kinderen uit de hemel' (praktijkervaringen over kinderen die opnieuw werden geboren in dezelfde familie ,en die vertelden een overleden familielid te zijn geweest in een vorig leven). 
 

'Haar geest zit in mij'

In 'News of the World' vertelde Lady Gaga: "Ik realiseerde me dat de geest van mijn vaders zus, Joanne - die stierf toen ze 19 was - in mij zit. Zij schilderde en was dichteres en ik had een visioen dat ik haar werk moet afronden. Als ik mijn oma zie of mijn familie, zeggen ze: 'Je lijkt zo op haar!'"
In weer een ander interview zei ze: "De geest van mijn overleden tante helpt me vanuit de andere wereld om te focussen op mijn zangcarriere. Ze helpt me om van de cocaïne af te blijven."
Dit is helaas ietwat tegenstrijdig... ze kan niet tegelijkertijd de reïncarnatie van haar overleden tante zijn én contact onderhouden met haar overleden tante als entiteit vanuit 'de andere wereld'. 

Lady Gaga: "Ik geloof in reïncarnatie en dat we telkens opnieuw geboren worden, maar wanneer ik hierover praat in Amerika, kijken ze me aan alsof ik gek ben."
Ik denk dat uitspraken over reïncarnatie niet zo vreemd gevonden worden, maar wel dat Stefani Germanotta's quotes niet met elkaar stroken. De zielsenergie die in het lichaam van haar tante zat, bevindt zich nu in andere sferen óf in het lichaam van Lady Gaga. Een combinatie van beide mogelijkheden is wel vreemd.


Gratis e-boek over vorige levens en waarom mensen bepaalde
kleding dragen

Meer lezen over reïncarnatie en vorige levens

Ben je een beginner op het gebied van reïncarnatie en vorige levens, snuffel dan eens rond op mijn website met praktijkverhalen.
Mijn boeken 'Ik was eens...' en 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven!' zijn goede start up boeken.

Op www.vorigelevens.nl kun je het gratis e-boek 'Vintage Life' aanvragen. Hierin heb ik verhalen gebundeld van mensen die zich vorige levens herinneren, met een modieuze knipoog naar vintage fashion.

In dit Blog Vorige Levens vind je meer artikelen over zangers/zangeressen en acteurs/actrices met opmerkingen over voorbije levens of reïncarnatie. Gebruik eventueel het zoekfilter rechts (bijv. Tina Turner, Shirley McLaine).

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Schrijfster/Reïncarnatietherapeut
www.vorigelevens.nl