Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

21 mei 2014

Marianne Notschaele in interview over sociale media in weekblad Margriet


Je gezicht laten zien op Social Media

Het hoort erbij, jezelf zichtbaar maken op internet via sociale media. 
Al eerder blogde ik over de fotoshoot die bij dit artikel hoort: Wat er allemaal komt kijken bij het maken van een artikel voor 'Margriet'.

Marianne Notschaele, interview Margriet, nr. 21 - 2014

Iemand (beter) leren kennen via Social Media

Twitteren vind ik reuze gezellig, ik kom graag in contact met heel veel verschillende mensen. Facebook vind ik vooral geschikt voor het delen van foto's en berichten aan familie, vrienden en kennissen. LinkedIn biedt mogelijkheden tot zakelijke (therapeutische) contacten. 
In dit Blog Vorige Levens deel ik artikelen over mijn vakgebied. Op mijn website www.vorigelevens.nl vind je informatie over door mij geschreven boeken; je kunt er zelfs gratis e-boeken downloaden.
Af en toe merk ik dat cliënten die een consult bij mij overwegen maar therapie nog wat eng vinden, eerst mijn boeken en blogartikelen lezen, gratis e-books downloaden, me daarna volgen op sociale media, en tot slot - als ze me zo een beetje leren kennen - een afspraak durven maken :). Ook gemaakte 'selfies' worden door hen op prijs gesteld. 
Dus... tot ziens op internet!

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/schrijfster