Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

19 november 2014

'Waargebeurde wonderlijke verhalen' - Mildred van Norde-Brand - gratis e-boek


e-boek 'Waargebeurde wonderlijke verhalen' van M.M.A. Brand
Waargebeurde, wonderlijke verhalen

Mildred van Norde-Brand, regressietherapeute en schrijfster van boeken, heeft een e-boek ter beschikking gesteld aan lezers die houden van mooie verhalen over de kleine wonderen in het leven 'Waargebeurde Wonderlijke Verhalen'.
(Blz. 5) "Er zijn mensen die bijzondere dingen meemaken. Soms noemen ze zo'n voorval een toevalligheid. Ze halen hun schouders op en gaan weer verder zoals ze gewend zijn. Anderen voelen dat het om heel iets anders gaat dan gewoon een toevalligheid. Ze noemen het wondertjes, vertellen dat het ze is 'toe-gevallen'. De eerste groep vergeet de gebeurtenis al gauw, de andere groep denkt erover na en ziet er nog iets extra's uit te halen. Het geeft ze inzicht in problemen, waardoor ze ook oplossingen zien."

Toeval of toe-gevallen

Mildred verzamelt al jaren wonderlijke voorvallen, die ze onderverdeelt in een paar categorieën zoals grappige gebeurtenissen waarin synchroniciteit een rol speelt, situaties waarin iemand ineens (soms eindelijk) iets begrijpt en daar blij van wordt, onverklaarbare (paranormale) gebeurtenissen met een waarschuwend karakter opdat een gevaarlijke situatie kan worden afgewend, dromen met 'boodschappers' zoals gidsen, en bijzondere ontmoetingen tussen mensen. Persoonlijke verhalen en verhalen van derden.
Tussen de verhalen kwam ik ook een reïncarnatie-georiënteerd verhaal tegen (moeder en zoon kennen elkaar uit een vorig leven). 

Mildred van Norde-Brand

Ik heb Mildreds e-boek met ruim 30 korte verhalen over 'toe-gevalligheidjes' in ons leven - dat geschikt is voor een breed publiek - met plezier gelezen. Echt van die verhalen waarvan je moet glimlachen en die je een blij gevoel bezorgen.

Al lezend dacht ik terug aan een boekje over wonderen dat ik ooit las en dat ergens in mijn boekenkast staat. Geen idee wie de auteur daarvan was. Ik had het wel bewaard omdat ik het nog eens wilde nalezen omdat dat boekje me blij maakte. Ik zocht het op... blijkt het zowaar een eerder boekje van Mildred van Norde-Brand te zijn, een Ankertje met de titel 'En toen... gebeurde er een wonder'

Via deze link kun je 'Waargebeurde Wonderlijke Verhalen' (Tasso Uitgeverij) gratis downloaden. Ik zou zeggen: doen!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeute/schrijfster
Gratis e-boeken met reïncarnatieverhalen: www.vorigelevens.nl