Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

9 juni 2016

Intuïtieve massages & vorige levens - Marianne Groenenstein-Stolk


oud-Egyptische afbeelding
Masseur in het oude Egypte

Vorige maand had ik een dagje sauna in gepland. Voor optimale ontspanning boekte ik ook nog eens een voetreflexbehandeling bij masseur Anton, bij wie ik al eens eerder voetmassage had ondergaan. Juist omdat hij heel intuïtief te werk gaat, weten zijn handen feilloos de plekken op mijn voeten te vinden die gemasseerd moeten worden om lichamelijke klachten te laten verdwijnen. 
Terwijl hij mijn voeten onder handen nam, voelde ik hoe onze energievelden in elkaar begonnen over te lopen. Hij concentreerde zich op mij, ik zag beelden die bij hem hoorden. Toen hij mijn rechtervoet masseerde zag ik telkens het beeld van een Romeinse sandaal. Ik vermoedde dat het iets met een vorig leven van hem te maken had. Toen Anton mijn linkervoet behandelde, zag ik flitsen en filmische beelden van een vorig leven van hem waarin hij in het oude Egypte een functie had als verzorger van gevlekte, grote katachtige dieren (poema’s, panters?). Ik zag hem - de man die hij toen was - de vacht masseren van een katachtige, de poten en voetkussentjes, met olie waarin kruiden waren verwerkt. Tot de vacht glom en het dier volkomen ontspannen was. De grote katachtige deed hem niets. Het zal wel ergens aan het hof van een farao zijn geweest. (Voor het gratis e-book 'Liefs uit... oud Egypte' met reïncarnatieverhalen, klik hier.)
Na afloop van de voetmassage vertelde ik Anton wat ik had gezien. Hij vond het leuk om te horen en keek er niet vreemd van op.

Intuïtief massagetherapeute Marianne Groenenstein-Stolk

 

Wat ik bij Anton had ‘gezien’, vertelde ik laatst aan vriendin Marianne Groenenstein-Stolk tijdens een gezellige bij-praat-lunch. Marianne werkt met intuïtieve massages. Zij ziet ook wel eens beelden van vorige levens bij haar cliënten, en begreep meteen wat ik bedoelde. Op zijn tijd is het prettig om een heerlijke massage te combineren met een gesprek over vorige levens, een onderwerp dat op anderen misschien soms nog vreemd overkomt.
Ik kan Marianne aanraden als intuïtief massagetherapeute. Zij vindt het heel normaal dat er bij cliënten emoties los kunnen komen of ervaringen aan voorbije levens. Mocht je haar kundigheid nodig hebben dan laat ze haar handen graag leiden door haar intuïtie of wat het lichaam van de cliënt nodig heeft. 
Gesprekken op therapeutische basis, vlak na een massage, zijn eveneens mogelijk. Lokatie: Hoeven, Noord-Brabant. Voor meer informatie kun je haar e-mailen: gjmarianne@gmail.com. Haar website: www.aanREIKIng.nl.

Groetjes,
Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur