Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

2 oktober 2013

TETH - vakblad van de Nederlandse Beroepsvereniging van Hypnotherapeuten

 
 
Vakblad voor hypnotherapeuten

Vakblad voor hypnotherapeuten

Zolang ik een eigen praktijk regressie/reïncarnatietherapie heb (1993), valt dit vakblad voor hypnotherapeuten bij mij in de brievenbus. Ik ben dan wel geen hypnotherapeut, maar er staan altijd interessante artikelen in over therapiemodellen, metaforen, interviews met collega-therapeuten, boekrecensies, enz.
De laatste jaren plaatst de redactie ook artikelen over hypnotherapie en werken met vorige levens, reïncarnatietherapie en zo nu en dan een interview met een collega-reïncarnatietherapeut. Ik hou er wel van om 'breed te lezen' over mijn therapeutisch vakgebied.

Grote verscheidenheid aan onderwerpen, bedoeld voor therapeuten

In het septembernummer staat o.a. een boeiend interview met Tilly van Dijk (een hypnotherapeute die veel met kinderen werkt), een column om over na te denken van René Bolthuis (suïcide/dreigen in een relatie), een artikel over het gebruik van metaforen (Lucas Derks), het effect van emigratie op kinderen (Barbelo Uitenbogaardt) en verschillen tussen hypnose en hypnotherapie (Ingrid Mehrtens).
In ieder nummer kom ik wel wat leuks tegen dat me inzichten geeft over het therapeutische vakgebied mbt regressie- en hypnotherapie.

Een abonnement kun je aanvragen via de website www.hypnotherapie.nl

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en Reïncarnatietherapie
www.vorigelevens.nl