Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

20 juni 2016

"Bijdrage van een reïncarnatietherapeut, een hilarisch hoogtepunt" - column 'Engelen met humor', Leon Verdonschot in Revu


 

Hilarisch hoogtepunt 

Vanochtend kreeg ik van de eindredacteur van ParaVisie een linkje gemaild naar een column op Revu.nl (18 juni 2016), geschreven door Leon Verdonschot. Leon schreef met een grote dosis scepsis én humor over wat er in het ParaVisie-juli-nummer stond, dat in samenwerking met Sylvana Simons werd gepresenteerd. Mijn bijdrage daarin vond hij "een hilarisch hoogtepunt".
Ach ja... :) Zo'n twintig jaar geleden zou ik schrikken als ik dit las en vast nooit meer artikelen over vorige levens durven schrijven. De tijden zijn veranderd. Ik kan ook hartelijk lachen om wat de auteur schrijft. Hij mist een beetje spirituele ontwikkeling maar zijn gevoel voor humor is prima in orde.

Lezen? Klik hier.

Het artikel 'Ieder leven een andere kleur' kun je nu via dit linkje lezen.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur