Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

14 juni 2016

Inspiratie, waar komt het vandaan? - Lied 'Inspiratie' (adem van de geest) van Mathilde Santing - e-book 'Ik loop je astraal voorbij!'


Met een beetje hulp van mijn vrienden...

'Ik loop je astraal voorbij!' - nieuw e-book

Vandaag pakte ik het schrijven weer op van 'Ik loop je astraal voorbij!' Ik begon er al mee in 2012. Inspiratie ontbrak. Beter gezegd, ik beschikte over meer dan voldoende verhaalideeën maar ik kwam er telkens niet toe om ermee verder te gaan. Het boek 'Reïncarnatieverhalen. Lang zullen we leven' en twee e-books kregen voorrang: 'Ben jij een koekje van eigen deeg?' en 'Liefs uit... oud Egypte' (de e-books kun je gratis downloaden via www.vorigelevens.nl). Pas nu ben ik klaar voor een boek met paranormale onderwerpen. Ik heb er eindelijk echt zin in! 


Paranormale ervaringen, e-book in wording

Inspiratie, adem van de geest - Mathilde Santing

Ik ga aan de slag, schrijven en schrijven. Daarbij luister ik graag naar mooie muziek, waaronder dit prachtige lied van Mathilde Santing 'Inspiratie'. Luister maar. We krijgen heel vaak hulp 'van boven'.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl