Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

17 februari 2017

Geesten zien, hoe leuk of lastig is dat? - Marianne Notschaele - Paranormale ervaringen - HSP

  ParaVisie maart 2017


Update 24-3-2017: je kunt dit artikel nu online via dit linkje op mijn website lezen.

Paranormale waarnemingen - geesten/entiteiten 'zien'

Nu in de winkel: het nieuwe spiritueel magazine ParaVisie (maart 2017, pag. 52-55), waarvoor ik I see dead people, ik zie, ik zie... wat jij niet ziet schreef. Ik vertel onder andere over hoe het is om geesten te kunnen zien, aan de hand van drie ervaringen die ik zelf meemaakte.

Gewichtsproblemen, oorzaak entiteiten?

Het vorige artikel in ParaVisie (febr. 2017) over gewichtsproblemen en vorige levens, kun je vanaf vandaag online via dit linkje lezen. Wist je dat je gewicht ook beïnvloed kan worden door overleden personen?

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl