Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

22 januari 2017

Marianne Notschaele over een sauna-ervaring - RTL Nieuws weekendmagazine - mini-interview door Peper Hofstede

 
Artikel over bijzondere sauna-momenten

Sauna-ervaring - artikel door Peper Hofstede - RTL Nieuws weekendbijlage - mini-interview Marianne Notschaele

In een Romeins vorig leven hield ik er al van: naar de thermen gaan. Toen in het badhuis van Pompeï. Nog steeds kan ik heerlijk genieten van een hele dag relaxen in een sauna-complex. Naar aanleiding van een oproepje van journaliste Peper Hofstede, die vroeg of iemand wel eens iets geks had meegemaakt in de sauna, reageerde ik. In alle jaren dat ik saunaganger ben, kwam het slechts twee keer voor dat er wat aparts gebeurde. Zie hieronder. Wil je het hele artikel lezen dat zij schreef voor het weekendmagazine van RTL Nieuws (januari 2017), klik dan hier.

Marianne Notschaele over een rare sauna-ervaring

Marianne Notschaele-den Boer (56): “Ik ben al jaren een fervent saunaganger. Ik ga zeker twee keer per maand en in al die tijd is me maar zelden iets raars of gênants overkomen. Wel een keer iets vrij dramatisch. Ik was bij Thermen Lucaya in Oss, inmiddels bestaat het niet meer. Ik stond in de algemene doucheruimte me rustig af te spoelen. Ineens viel een man die naast me stond met een enorme klap tegen de grond. Ik ben maar klein, 1.60 meter, en deze gigant was zeker 2 meter lang en lag nu dus gestrekt op de tegels. Uit zijn hoofd vloeide een stroom bloed zo het doucheputje in. Hij was out gegaan en met z’n hoofd tegen een kraan beland. Daar zat ik dan, in m’n nakie geknield naast die grote, blote man. Ik riep dat er EHBO nodig was, maar het duurde wel even voordat er iemand kwam. Intussen bleef ik maar tegen hem praten in de hoop dat hij bij zou komen. Uiteindelijk is hij met een ambulance afgevoerd. Ik heb gewoon mijn saunadag afgemaakt, maar wel met een heel onrustig gevoel. Ik vraag me nog steeds weleens af hoe het met hem afgelopen is. Ik hoop dat hij er met een hechting vanaf is gekomen en dat er niets ergers aan de hand was.
Een andere keer kan ik me ook nog goed herinneren, hoewel dat niet zo erg was, maar gewoon een beetje gek. Ik zat in het voetenbad op te warmen, toen ik ineens een raar geluid hoorde. Echt een geluid dat niet in de sauna thuishoort: staal dat op staal klingelt. Ik keek om mee heen, maar zag niet direct waar het vandaan kwam. Maar toen spotte ik het: er liep een blote meneer met een piercing door zijn eikel. En aan die piercing had hij iets hangen dat op een sleutelbos leek. Daar liep hij parmantig mee rond. Het zag er nogal pijnlijk uit, ik heb maar snel weer weggekeken.”

In 99% van de keren dat ik naar de sauna ging, gebeurde er niets speciaals hoor, maar bovengenoemde momenten ben ik niet vergeten.

Aanverwante artikelen uit dit blog

Voetmassage en vorige levens
Voetreflexologie en herinneringen aan vorige levens

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl