Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

16 februari 2017

Presentatrice Tineke de Nooij - vorig leven als danseres - reïncarnatie - BN

ParaVisie januari 2017, (c) foto Judith Graus

Tineke & de Paranormale Wereld

In 1996 - ja, ik weet het, dat is echt heel erg lang geleden - was ik te gast in een van de afleveringen van het tv-programma Tineke & de Paranormale Wereld (voor wie nog wil lachen om te zien hoe veel ouder ik en Tineke de Nooij zijn geworden, zie: 1e stukje opname, 2e stukje opname, 3e stukje opname.)
In de ParaVisie van januari 2017 kwam ik Tineke de Nooij tegen in een artikel van Thomas Woolthuis 'Op bezoek bij Tineke de Nooij'. Hierin vertelt ze over reïncarnatie: "Ik ben diep gegaan en zelfs onder hypnose geweest bij een regressietherapeut. Ik hoorde de wind om ons huis gieren vanuit een vorig leven. Terwijl ik met gesloten ogen in hypnose lag, kon ik 'zien' dat ik door een gang liep. Terwijl ik met mijn rug tegen een muur zat en mensen zag lopen, hoorde ik mezelf zeggen dat ik het koud had. Ik bevond me in de gang van de opera van Parijs, zo rond 1900. 'Wat doe je daar dan?' vroeg de therapeut. 'Ik dans', zei ik. 'De voorstelling is afgelast... Ik kan niet dansen, want er is iets met mijn voet.'" Jaren na deze regressiesessie vroeg een Vlaamse paragnoste aan Tineke wat zij aan haar voet had? Tineke antwoordde dat ze daarin geen gevoel had. De vrouw zei daarop: "Dat is waarom u in een vorig leven niet meer kon dansen." Tineke vond het heel apart dat deze vrouw - zonder dat ze afwist van haar vorige leven - hierover een opmerking maakte.

Lichamelijke problemen oplossen met reïncarnatietherapie


Op internet las ik dat Tineke de Nooij vorig jaar (febr. 2016) een wond aan haar been opliep op Schiphol en daardoor niet naar Kaapstad kon vliegen. En dat ze 'zou blijven doorwerken totdat ze erbij neervalt'. Als reïncarnatietherapeut word ik dan enorm nieuwsgierig naar de overeenkomst tussen 'niet meer kunnen dansen in een vorig leven' en steeds terugkerende voet/beenproblemen nu. Nog interessanter: zulke lichamelijke klachten oplossen met behulp van reïncarnatietherapie. Er is zoveel meer uit 'teruggaan naar een vorig leven' te halen...
Lees eventueel praktijkverhalen in mijn e-boeken, gratis te downloaden vanaf mijn website.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl