Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

4 februari 2017

Zanger Ben Cramer "Ik denk wel eens na over het concept reïncarnatie" - vorig leven galeislaaf

Zanger Ben Cramer over reïncarnatie, (c) foto: www.bencramer.nl
Reïncarnatie

Zanger Ben Cramer (ParaVisie febr. 2017, pag. 6) stelt in een interview met Thomas Woolthuis: "Weet je, als er meer is tussen hemel en aarde, in het nu of in het hiernamaals, dan zien we dat wel. Daar ga ik me niet druk over maken. We leven immers nu en niet in dat wat we niet kunnen bevatten. Dat is toch niet zo vreemd? Ik denk wel eens na over het concept 'reïncarnatie'."


Gezag - slaaf in vorig leven

Ben Cramer onderging een keer een consult waarin hem gevraagd werd op een bank plaats te nemen en na te denken over zaken uit een vorig leven. Onderwerp: waarom hij moeite had met gezag. Ben vertelt: "Toen zag ik mezelf zitten als een slaaf op een boot. Uiteindelijk werd ik in een kerker gestopt met een soort bal aan mijn been. Ik beleefde dat ook echt wel, als ware ik in trance. Maar ik wilde niet verder en kapte dit consult eigenlijk vrij snel af. Misschien kwam het te dichtbij of voelde ik mij ongemakkelijk. Hoe dan ook, ik vond het op dat moment genoeg."
Dat klinkt logisch. Zulke verkennende consulten ten behoeve van een te maken interview zijn vaak verre van therapeutisch. Er kan zoveel meer uit gehaald worden... Maar goed, ik vind het altijd leuk om iets te lezen over Bekende Nederlanders en vorige levens.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Regessie- en reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl