Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

3 juli 2018

Vlaamse zangeres llse Wanten over vorige levens en reïncarnatie - muziek - songs - Isle of the sky


(c) Facebookpagina Ilse Wanten

Zangeres/performer Ilse Wanten over de invloed van vorige levens op haar werk - muziek 

De Vlaamse bandzangeres Ilse Wanten sprak in een interview over vorige levens en reïncarnatie. Op haar website Isleofthesky staat: "Ever since she was a little girl Ilse Wanten has had visions – vivid memories of past lives – pushing her naturally towards a never-ending investigation and into an artistic direction. Starting out an actress, dancer and model, she later created her own performances and began writing and singing."

In een interview (juni 2018) met Didier Becu vertelt ze: "Ik heb altijd al zeer levendige herinneringen gehad aan gebeurtenissen die zich afspelen in verschillende van mijn vorige levens. Die stellen de afkomst en de geschiedenis van de mens in een heel ander daglicht dan wat men ons vandaag wil doen geloven. Ik werd opgeleid om deze herinneringen voor de toekomstige generaties te bewaren en ik probeer ze door te geven via mijn werk en leven. Ik weet, dit klinkt nogal heftig, en wellicht buitengewoon, maar voor mij is het iets heel gewoon. Het is wie ik ben." ... "Ik spreek liever van een eeuwig leven. Reïncarnatie wordt maar al te vaak misbegrepen. De bedoeling is niet dat je telkens terugkeert maar dat je jezelf juist leert te bevrijden door middel van bewustzijnsverruiming. Eens je dat hebt gedaan, kan/mag je zelf beslissen of je wenst terug te keren. Wie de Grot van Plato kent, snapt wellicht beter wat ik hiermee bedoel."

Het hele artikel van Didier Becu met Ilse Wanten, lees je hier.

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer

Regressie- en reïncarnatietherapeut/auteur