Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

9 januari 2016

Schrijfwedstrijd Libelle - deadline 31 januari 2016


Schrijfwedstrijd - kort verhaal - Libelle

Voor (beginnende) schrijvers onder mijn bloglezers: weekblad Libelle organiseert een schrijfwedstrijd. Het verhaal dat wint, wordt gepubliceerd in de Libelle.
Maak een verhaal dat begint met: "Het was op de dag waarop haar broer terugkwam uit Duitsland." 
Maximaal 600 woorden, inleveren voor 31 januari 2016 via e-mail (redactie@libelle.nl) of per post: Libelle, Postbus 1742, 2130 JC Hoofddorp onder vermelding van Libelle's Schrijfwedstrijd.
Succes en veel schrijfplezier als je meedoet.

Oproep verhalen over vorige levens

Heb je een verhaal geschreven over je eigen ervaringen met vorige levens? Wil je dat delen met anderen in een van mijn artikelen voor tijdschriften of in dit Blog Vorige Levens? Mail de tekst naar me <rhapublishing@gmail.com> en ik kijk wat ik voor je kan doen. 

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.mariannenotschaele.nl