Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie

Marianne Notschaele-den Boer - vorige levens - reïncarnatietherapie
Marianne op Twitter (klik op afbeelding)

6 mei 2015

Radio-interviews met Marianne Notschaele over werken met vorige levens & reïncarnatietherapie


Op de radio

Radio-interviews vind ik stukken minder eng dan met mijn hoofd op tv verschijnen. Mijn meest recente 'optreden' voor luisterpubliek ging goed, voor het eerst sprak ik eens rustig. Dit was vooral te danken aan de rustgevende uitstraling en vakbekwaamheid van de interviewer, Jaap van Kluijven. Als ik zenuwachtig ben ga ik snel ratelen...

Van drie radio-programma's heb ik MP3-opnames kunnen krijgen. Oudere interviews zijn in de ether verdwenen... De interviews die nu nog te beluisteren zijn via mijn eigen website, zijn:

Radio-interview met Jaap van Kluijven (april 2015) 
Radio-interview met Bert van Galen (2011)
Radio-interview met Bert van Galen (nr 2 in 2011)

Enjoy!

Groetjes,

Marianne Notschaele-den Boer
Reïncarnatietherapeut/auteur
www.vorigelevens.nl